zondag 18 oktober 2009

Een dag later....




Senna kijkt verveeld toe...alle aandacht gaat naar de kofferinhoud....Het is wel even schrikken als je de hele plastic zak leegkiept in een trolley en tot de ontdekking komt hoeveel ruimte het in beslag neemt....Ook de prijskaartjes van Bever geëlimineerd....Al met al een mooi plaatje.
Vervolgens de kledingkast ingedoken op zoek naar 'oud goed' om op lokatie verder af te dragen...Ik geloof dat ik een heel eind kom...Kom ik ook eindelijk eens af van mijn 'Ergon sponsor' tennishanddoeken van ruim twintig jaar oud?! Geloof het of niet, ik heb er nog steeds moeite mee om daar afstand van te doen (wit is zóóó besmettelijk!). De hoofdkoffer weer wat meer gevuld en ik heb mij eveneens kwaad gemaakt op twee manden strijkgoed....pfff...nog meer items die mee kunnen! Stukje bij beetje weer wat opgeschoten....Morgen een nieuwe dag en een nieuwe werkweek van start! On the go!!
Xx Set

1 opmerking:

  1. Dit bericht heb ik op je weblog gezet. Krijg steeds geen bevestiging dat het verstuurd is, klopt dat?
    Te veel tekst?
    Annemiek


    Lieve Lisette

    Eindelijk vanochtend (vóór mijn tandartsbezoek) achter de computer gekropen en gekeken hoe ik je weblog kan lezen. Wat een info! Helemaal grondig en leuk. Prima info over Ghana maar vooral ook over jou en je voorbereidingen. Die koffertjes zien er zo klein uit. Maar dat je uit een tas kunt leven weet ik nog van Girasole. Ik ben heel benieuwd hoe het je vergaat in die totaal andere omstandigheden in Afrika. Maar eerst nog je elisir d'amore ervaring. Mooie muziek, grappig verhaaltje en hangt van de regie af hoe het overkomt. Ik zag dat wij hem nu niet in het abonnement hebben zitten, maar we hebben hem al 2x gehad. Hoop dat het een goede kennismaking met opera is. Als het tegenvalt nogmaals proberen met een ander genre opera. Lisette is ga je in mijn opstartgewoonte zetten, dus niet alleen mail bekijken maar ook jouw berichten. In ieder geval kun je je schrijverstalent botvieren. Ik verheug me op het meebeleven van je/jullie ervaringen en voor je vertrek spreken we elkaar zeker nog. Lieve Lisette ik denk aan je en vind je geweldig!
    Kus Annemiek (en natuurlijk ook van Ruudje)

    BeantwoordenVerwijderen