donderdag 10 september 2009

First Time....

Een tijdje geleden vertelde een goede vriendin van mij dat zij een weblog was gestart op blogspot.com waarin zij uitvoerig haar hobbies en ervaringen uitdraagt en met anderen deelt. Haar creativiteit en inspiratie uitleeft...zij is oh zo crea! Ik was zo benieuwd dat ik uiteraard haar blog ben gaan bezoeken en ben gaan lezen wat haar zoal boeit. Een bestaan waarvan ik uiteraard reeds al weet van had.
Ook las ik onlangs in de krant dat bloggen inmiddels min of meer passé is...Iedereen doet het!Evenals het schrijven van een eigen autobiografie...Twitteren is tegenwoordig hot! Alleen Albert Verlinden en Beatrix doen het nog niet. We SMS'en, MMS'en, MSN'en en Hyven alsof het onze lieve lust is...to be in touch, to share and communicate...showing our profile....Kleur geven aan een eigen pagina...a personal touch. Always so much to say.....

Wat drijft mij om nu ook een blog te starten? Meerdere malen hebben vrienden en bekenden mij geadviseerd om een boek te gaan schrijven, om mijn talenten ten toon te spreiden en te gebruiken. Schrijven doe ik al jaren, echter niet en plein public. Dat vond ik niet nodig. Waar zou ik over moeten schrijven behoudens mijn eigen hersenspinsels en invallen. Tot op heden was schrijven voor mij a lifesaving technique...immers wie schrijft, die blijft. En zoals menigeen, kan ook ik boeken schrijven over mijn leven....mijn geschiedenis....my package and lugage. Vooralsnog zal ik dat niet doen. Wel wil ik schrijven over dat wat komen gaat en over hetgeen mij momenteel bezig houdt. Mijn voorbereidingen aangaande het bezoek aan Bawku....Ghana.
Een avontuur van een vader met zijn dochter onder de noemer 'Stichting Vrienden van Bawku'. Het belooft een avontuur te worden waar ik graag meer over wil vertellen....en dat is wat mij in eerste instantie drijft om deze weblog te starten, zodat menigeen en al onze dierbaren, familie en vrienden, ons op afstand kunnen volgen.

Liefs,
Set

En zo maak je een eerste aanvang op blogspot. In alle snelheid word je overrompeld met weergavenamen, blogtitels en opmaakprofielen. In a split second geef je daar gehoor aan zonder jezelf tijd te gunnen om erover na te denken. Dus wellicht zal ik de opmaak nog naar mijn eigen smaak wijzigen om het mijn eigen kleur te kunnen geven...Bouwtje is talking! Nogmaals...So Much to Say!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten