maandag 9 november 2009

Aangekomen in Bawku

Rond half 11 vertrokken uit Bolga over een bompy or bumpy road....wel weer ontzettend veel gezien...van een glooiend groen landschap naar wat vlakker gebied met minder boomgroei.
Om half 1 arriveerden we bij het ziekenhuis hier...Weer heel anders opgezet....meer gebouwen en druk bezig met de renovatie. Ook het guesthouse is in een nieuw jasje gestoken met airco / vloeren / badkamer. Isaac nam ons onmiddellijk mee naar Dr Afake...hij wil graag dat we met iedereen kennis maken...door iedereen worden we hartelijk ontvangen. Inmiddels hadden zich ook al patienten gemeld voor pa...Morgen gaan we van start. Ook ik zal dan mijn ontmoetingen hebben met de mensen in de tandheelkundige kliniek. En nu genieten we nog even van een day off en van de straattaferelen hier....We hebben al heel wat foto's gemaakt...elk kiekje weer even bijzonder....En zoals julie zien, heb ik ook hier het internetcafe getraceerd...en serveren zij een trage computer....helaas geen bier! But it works!!! Evenals een ghanese SIMkaart voor in ons tweede mobieltje voor goedkoper telefoon en sms verkeer!

Liefs en laters...en wie weet een foto!

Set

(PS Coen, je krijgt de groeten van Isaac en driver Simon!)

3 opmerkingen:

  1. hoi Set

    Ik wilde vrijdag nog even bellen, kreeg onverwachts Max en Mona op bezoek even huisje kijken en die gingen laat weg durfde niet meer te bellen bang dat je op bed lag. Zaterdag werden we wakker met een ziek jongetje 40.8 koorts. En toen heb ik er niet meer aan gedacht. Het is hier momenteel een gekkehuis.
    Ik hoop dat je een foto op je blog zet, ben erg benieuwd hoe het eruit ziet. Ik heb al tegen je moeder gezegd dat ze maar eens op de koffie moet komen als ze zich verveeld, denk niet dat ze dat doet, bezige bij.
    Ik blijf jullie volgen, ik wens jullie heel veel succes dinsdag.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi set en Gé natuurlijk niet te vergeten (mijn echte verkering). 'K Ben net terug van de bridge. Niet slecht gedaan (3e in de lijn met 61%)Toch nog fouten gemaakt. Maar dat is menselijk, nietwaar. Toen ik thuiskwam stond mijn computer nog aan en ik dacht, laat ik eens even op de weblog van Set kijken Misschien heeft ze nog wat geschreven en ja hoor. Daarom reageer ik nu nog maar even alvorens mijn moede hoofd neer te leggen. Ik hoop van ganse harte dat jullie het goed naar 't zin hebben en het doel wat jullie voor 't oog hadden zullen bereiken. De ackerstafjes ook nog even gesproken en ze vonden het wel weer fijn om in Nederland te zijn. Verder geen nieuws, want ik heb Pa door de telefoon gesproken en jouw mailtje reeds beantwoord. Tot morgen misschien, liefs en welterusten. Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanuit de G.V. heel veel succes toegewenst!
    Groet,
    Marjolein Huijsman (ok-assistent)

    BeantwoordenVerwijderen