vrijdag 20 november 2009

Tandpasta op de markt!






















3 opmerkingen:

  1. hallo schatjes, ik ben nu bij Arnolda en Cees zoals jullie weten. Heel gezellig. Wij gasan zo direct eten en drinken natuurlijk. \zij hebben nu jouw weblog en gaan dat straks goed bekijken. Morgen mail ik weer. Liefs Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Set,

    Wat ongelooflijk boeiend om te lezen over jullie verblijf in Ghana. Jullie doen fantastisch werk daar en ik vind het geweldig dat je zo blij bent om daar te zijn. Je kunt op de foto's zien dat je je goed voelt.
    Ik las vandaag pas het bericht van de fotoshoot en ik schrok me wild. Ik kan me voorstellen dat je stond te trillen op je benen. Gelukkig ben je ongedeerd uit de strijd gekomen. Ik vind het erg leuk om actiefoto's van jullie te zien. Ik moest erg lachen om het verhaal van het restaurant (gelukkig getrouwd stel, hihi). De tijd vliegt voorbij en jullie hebben nog een week te gaan. Ik ben reuze benieuwd om je verhalen live te horen en de foto's te bekijken maar lezen over wat jullie daar allemaal doen vind ik ook super! Je schrijft erg goed. Heel veel liefs en take care! Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS: De foto van de lachende kinderen is een vergroting waard! Groot afdrukken en in een mooie lijst doen - prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen